23 Mayıs 2016 Pazartesi

Pazartesi Gününün Niyeti

Pazartesi Ay günüdür. Ay maddi manevi ihtiyaçlarımızı ve ihtiyaçlarımıza ulaşma kapasitemizi ifade eder.
Ay dişidir.
Ay annedir.
Ay sol yarımızdır.
Ay geçmiştir.
Ay bilinçaltımızdır.
Doğum anınızda haritanızdaki ayın burcu, evi
ve yaptığı açıları da inceleyerek seçeneklerinizi farkedebilirsiniz.

Ben bu ay gününde gerçek ihtiyaçlarımı bilmeyi seçtim. Başkalarının ihtiyaçlarıyla kendi ihtiyaçlarım arasındaki farkı bilmeyi seçtim. Ulaşmak için çaba harcamayı bırakıp kabulde ve akışta olmayı seçtim. An' da bana hizmet eden, gerçek ihtiyacım olanları bilmeyi, ihtiyacım olmayanlardan özgürleşmeyi ve serbest bırakmayı seçtim. Benim ve bütünün en yüksek hayrına olan seçimlerimi içten ve derinden sevgi ile kabul etmeyi seçtim. Ve şimdi şu anda bana hizmet etmeyen ihtiyaç zannettiğim her şeyi ve bunlara neden olan tüm korkularımdan özgürleşmeyi seçtim. Maddi manevi her türlü ihtiyaçlarımın dengede olması için farketmem gereken  yollarımı keşfetmeyi seçtim. Hayatın tüm ihtiyaçlarımı karşılamakta bonkör olduğunu görebilmeyi seçtim.

Tüm bu niyetlerimin akışına kendimi sevgiyle açıyorum.
Tüm bu niyetlerimin akışına kendimi bırakabilmenin güvenli olduğunu kabul ediyorum.
Tüm bu niyetlerimin akışına kendimi bırakabilmenin güvenli olduğunu biliyorum ve inanıyorum.
Tüm bu niyetlerimin akışına kendimi bırakabildiğim için kendimi taktir ediyorum.
Ve şükrediyorum.
Ve öyledir.
Öyle de ol du...

Seduşka

Hiç yorum yok: