12 Mayıs 2016 Perşembe

DİŞ MACUNU DEYİP GEÇME TANI !!!


Rahmetli anneciğimin kulağımdadır hala "fırçaladın mı dişlerini ?" ya da "haydi çabuk fırçala bakiim dişlerini" diyerek seslenişleri...Evet her birimiz bir sıklıkta dişlerimizi fırçalıyoruz. Ama bunun için nasıl bir zehir kullanmışız ve kullanmaya devam ediliyor işte bunu bilemiyoruz. Buna mı kaldı. Ya da buna gelene kadar ohooo neler var zehirlendiğimiz diye de düşünüyor olabilirsiniz. Ve evet maalesef bunda da haklısınız. Ama bir yerden başlamak lazım doğruları söylemeye...Korkmayın! 10. köyün yüreği kocaman dokuz köyden kovulan herkesi alır.
Evet dişlerimizin sağlığı için her gün kendimizi zehirliyoruz. Peki nasıl? Dilimizin alt bölgesi  absorbsiyonun (emilme) en yüksek olduğu bölgedir. Yani bu bölgedeki sinir uçlarına ne verirseniz onu anında kalbe, beyne ve dolaşıma gönderiveriyor. Bu yüzden pek çok acil durumlarda nidilat (tansiyon ilacı) ve pek çok kalp krizi sırasında kullanılan dil altı hapları yine aynı bölgeden verilmektedir. Şimdi gelelim zurnanın zırt dediği yere siz farkında olmadan tamda tersi diş sağlığım için diyerek günde 3 kez diş fırçalarken aslında bu dilin altında bulunan sinir uçlarından hem arka beyine ki arka beyin tüm hayati olayların kontrol merkezidir. Hem kalbinize ve tüm dolaşımınıza günde 3 posta bu florid zehrini pompalıyorsunuz demektir. Konuşacak anlatacak şey çok var. Ama sadece fark edin ve harekete geçin. Farkındalıklı bir sağlığa evet deyin.
Peki ben ne yapıyorum ben 1 yılı aşkın bir süredir. 110 ülkede satış yapan Gano Excel Firmasının Gano Fresh adlı diş macununu kullanıyorum. Nedenlerim çok fazla ama 1. si FLORİDSİZ 2. ci si de içinde Ganoderma Lucidıum yani kırmızı reisihi mantarı var. !. 1.Nedenimi dilim döndüğünce kaleme aldım. 2. Nedenim içinde binlerce yıl konuşulmuş ben burada ne yazıyım ama o mucize bitki ile olan hikayelerim yeni başladı. Ve  sonraki yazılarımda sizlerle onları da keyifle paylaşacağım.


Seduşka