18 Mayıs 2016 Çarşamba

ATALARININ YANSIMALARINDAN ÖZGÜRLEŞ

HER ŞEYİN BAŞI NİYET !

Benim ve atalarımın tüm zamanlar boyunca yaşadığı gördüğü duyduğu tüm acı isyan ve ağlayış durumlarını,
bunlardan ve bilemediklerimden, bugüne yansıyan tüm anıları ve olan biten tüm olayları hissedişleri ve yaşanmışlıkları görüyorum.
Onurlandırıyorum.
Ayrı ayrı her birinin kaderlerine içten ve derinden saygı duyuyorum.
Bu durumlar karşısında ellerinden gelenin en iyisini yaparak yaşamış olduklarını kabul ediyor ve inanıyorum.
Ve tüm bunlara bağlı olarak geliştirmiş olduğum tüm inanç kalıplarını, sabit fikirleri, deneyim programlarını ve farkında olarak ya da olmayarak başkaları üzerinde yarattığım etkileri ve başkalarının benim üzerimde yarattığı etkileri de şimdi. burada bugünün enerjisi ve farkındalığıyla koşulsuz sevgiye dönüştürmeye niyet ettim.

Ve öyle oldu...

İyi ki varım...
İyi ki vardınız...
İyi ki varsınız. ..
İyi ki varız...


Hiç yorum yok: