10 Mayıs 2016 Salı

BAŞKASINI BAĞIŞLAMA

(Afettme)

Rahat ve sessiz bir ortamda çalışmanızın kesilmeyeceğinden emin olarak hazırlıklarınızı tamamlayın. Ayaklarınız yerde omurga dik pozisyonda derin nefeslerle gevşeyerek; bağışlamaya karar verdiğiniz ve niyet ettiğiniz kişinin görüntüsünü tam karşınızda imgeleyin. Ona bakarak yüksek sesle tekrarlayın.

Ben seni bağışlamaya niyet ettim.
...
Ben seni kendi iyiliğim için bağışlıyorum.
Ben kendimi sevdiğim için seni bağışlıyorum.
Sana en güzel düşüncelerimi yolluyorum.
Seni serbest bırakıyorum.
Sen özgürsün.
Ben özgürüm.
Seni bağışlıyorum.
Seni seviyorum.
Kalbinizden çıkaracağınız pembe ışığı onun kalbine yolla ve yüzündeki değişimleri gözlemleyin

Tabii bağışlamak bağışlanmak aslında bir zannetme ve pozitif bir egodur. Fakat bu bilince gelene kadar yukarıdaki çalışmayı uygulayabilirsiniz. Çünkü bir zaman gelecek ve bağışlamak ya da bağışlanmakla ilgili konularınızda dengeye geldiğinizde. Sadece kabul ve teşekkürle o deneyimleri onurlandırarak sizi siz yapan bir kazanım olarak cebinize koyuvereceksiniz. Ve yola devam .....

Hiç yorum yok: