30 Ağustos 2016 Salı

1 Eylül 2016 Güneş Tutulmasında Yapılması Gerekenler

 Kendimize şu soruları soralım :

-Kendimi gerçekleştirmek adına ne yapıyorum?
-Hayatımda işim, günlük rutinim ve sağlığım konusunda, düzene koymam gereken neler var?
-Üzerime düşenlerin hakkını veriyor muyum? 
-Zamanımı, yeteneklerimi, kaynaklarımı, kendim ve benden etkilenen tüm insanlar adına verimli kullanıyor muyum?
-Sadece alışkanlıklarımı yıkamadığım, daha başka nasıl var olacağımı bilemediğim için, verimsiz, yararsız, kıymeti bilinmeyen, üretken olmayan bir düzeni devam ettiriyor muyum?
-Kendimi sevmeme, saygı duymama engel olan unsurlar neler? Bu konuda ne yapmayı planlıyorum?
-Özyıkıma yatkınlık, bedenime ya da özsaygıma zarar veren seçimler yapmak gibi sorunlarım var mı? Bu konuda ne yapmayı planlıyorum?
-Sorumluluk ve hizmet anlayışım sağlıklı mı?
-Kendime acıma, kurban olmuş hissetme, bastırılmış kızgınlık gibi duygularımın farkında mıyım? Bunları gidermek için ne yapmayı düşünüyorum? 
-Kendime ve ilişkilerime bakışımda bir değişiklik yapmam gerekiyor mu?
-Herkesin işine karışmak, hayatının her cephesini yönetmek, herkesi istediğim yöne DOĞRUDAN ya da DOLAYLI olarak zorlamak, kendi doğrularımı herkesin gerçeği haline getirmeye çalışmak gibi eğilimlerim var mı?
-Neden kendimi gerçekleştirmek ya da iyi hissetmek için başkalarını kendime hedef seçiyorum? 
-Kendi eksiklerimi, hatalarımı kabullenmek ve düzeltmeye çalışmak yerine, neden devamlı başkalarının eksiklerini bularak kendimi anlamlı kılıyorum?
-Fark etmek, detaylı düşünmek, verileri mantıklı bir şekilde yanyana getirerek büyük resmi anlamaya çalışmak yerine, duygusal beklentilerim, varsayımlarım, tepkilerim korkularımla, görüntüyü bulandırıyor muyum?
-Kendime itiraf edemediğim gerçekler, ya da vaz geçemediğim zaaflar, hayat yolumu çizmeme engel mi oluyor?
-Neden detaylarla bu kadar oyalanıyorum?
-Etrafıma açık ve dürüst mesajlar veriyor muyum?

Juno Astrology den alıntıdır.

Hiç yorum yok: